سوالات متداول – ثبت سفارش

[vc_row gap=”2″ content_placement=”middle” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_tta_accordion style=”flat” color=”peacoc” gap=”10″ c_align=”right” c_icon=”chevron” active_section=”1″ collapsible_all=”true” css=”.vc_custom_1605807390975{border-radius: 10px !important;}”][vc_tta_section title=”آیا میتونم سفارش تلفنی ثبت کنم ؟” tab_id=”1605807313239-2ad72b21-028c”][vc_column_text text_larger=”no”]خیر ، در حال حاضر ثبت سفارش فقط از طریق وب سایت مونژو ممکن است .

اما به زودی امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی را فراهم خواهیم کرد .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چطور به مونژو اعتماد کنم و پرداخت بزنم ؟” tab_id=”1605807313272-87473b06-f3f6″][vc_column_text text_larger=”no”]مونژو با توجه به سابقه ی زیاد و دارا بودن هزاران قلم محصول ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می باشد . نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی مونژو در انتهای صفحه با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا در تمام 24 ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد ؟” tab_id=”1605809403392-59b1e624-6ddf”][vc_column_text text_larger=”no”]بله ، شما میتوانید در تمام 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته سفارش های خود را با خیال آسوده ثبت کنید تا پرسنل ما در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال کنند .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش دهم ؟” tab_id=”1605809545419-09d1a3f5-a55b”][vc_column_text text_larger=”no”]خیر ، در حال حاضر این امکان وجود ندارد .

اما درحال فراهم کردن شرایط هستیم تا محصولات ناموجود را بتوانید پیش خرید کنید تا در زمان موجود شدن برای شما ارسال گردد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا میتوانم سفارش را حذف یا تغییر دهم ؟” tab_id=”1605809863297-1d2798ce-3082″][vc_column_text text_larger=”no”]بله ، امکان تغییر یا حذف سفارش وجود دارد اما قبل از تایید نهایی و پرداخت . در صورت پرداخت جهت حذف یا تغییر سفارش باید با پشتیبانی مونژو تماس گرفته و کد سفارش را اعلام کنید تا راهنمایی های لازم را انجام دهند .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”بعد از ثبت سفارش ، جهت اطمینان از پردازش آن باید با بی اس مارکت تماس بگیرم ؟” tab_id=”1605810576359-e7b8c73a-eb85″][vc_column_text text_larger=”no”]خیر ، سفارش شما بعد از ثبت توسط کارشناسان ما پردازش میشود و تمامی مراحل از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع داده خواهد و در صورت لزوم کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت .

  • تذکر : توجه داشته باشید شماره ی موبایلی که وارد می کنید به آن دسترسی داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانیم با شما تماس بگیریم .

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا ممکن است کالایی را که سفارش می دهم در انبار موجود نباشد ؟” tab_id=”1605810578088-d138277d-e41f”][vc_column_text text_larger=”no”]خیر ، تمامی محصولاتی که در وب سایت دارای قیمت هستند و علامت اتمام موجودی روی آنها ثبت نشده است قابل سفارش می باشند .

علاوه برآن وب سایت مونژو کاملا هوشمند است و به موجودی انبارهای ما دسترسی دارد و پس از اتمام هر محصول امکان سفارش آن محصول را غیرفعال میکند.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا محصولاتی که در مونژو موجود می باشند اصل هستند یا درجه 2 و 3 می باشند ؟” tab_id=”1605811137859-d9d53d1a-4be5″][vc_column_text text_larger=”no”]اصلی ترین هدف مونژو ارائه ی محصولات اورجینال و باکیفیت به مشتریان خود می باشد . و در وب سایت مونژو هیچ محصول بی کیفیت و تقلبی وجود ندارد .

اما اگر زمانی نسخه ی اورجینال یک محصول در کشور موجود نباشد ، در صورت درخواست مشتریان عزیز ، محصولات مشابه یا درجه ی 2 را برای فروش خواهیم گذاشت و در توضیحات محصول حتما درجه 2 یا مشابه بودن محصول را ذکر خواهیم نمود .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”محصولات چه زمانی در بخش تخفیفات ویژه قرار میگیرند ؟” tab_id=”1605811453023-fe63c247-0e26″][vc_column_text text_larger=”no”]زمان دقیق قرار گرفتن محصولات در بخش تخفیفات ویژه مشخص نیست ، اما تخفیفات ویژه از طریق ایمیل و پیامک به تمامی مشتریان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا میتونم محصولاتی رو که سفارش دادم به صورت حضوری دریافت کنم ؟” tab_id=”1605811719101-ed2a3978-e3d6″][vc_column_text text_larger=”no”]خیر ، مونژو یک وب سایت اینترنتی می باشد و هدف ما کاهش تردد های غیر ضرور و آسان شدن خرید است .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا تعداد خرید از یک کالا در مونژو محدودیت دارد ؟” tab_id=”1605878054144-79cccf56-463e”][vc_column_text text_larger=”no”]بله ، شما فقط میتوانید تعدادی که موجودی زده شده را از مونژو خریداری نمایید .

در صورت نیاز به تعداد بیشتر باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”هزینه ی ارسال به چه صورت حساب میشود ؟” tab_id=”1605878153863-48c16c31-fbda”][vc_column_text text_larger=”no”]مونژو محصولات خود را از طریق پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می کند و قیمت های مندرج برای ارسال هر محصول قیمت های مصوب این شرکت می باشد و هزینه ی اضافه تری از شما جهت ارسال دریافت نمی گردد .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”از چه طریق پیگیری کنم سفارشم کی به دستم میرسه ؟” tab_id=”1605878274377-fa6d7c15-e53c”][vc_column_text text_larger=”no”]پس از تحویل سفارش شما به پست ، کد رهگیری مرسوله برای شما پیامک میشود که با مراجعه به صفحه ی رهگیری مرسولات شرکت پست ، میتوانید از آخرین وضعیت ارسال و زمان تحویل سفارش خود با خبر شوید .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا قیمت محصولات به روز هستند ؟” tab_id=”1605892962297-82fdc4ac-a6c5″][vc_column_text text_larger=”no”]بله ، هر روز تمامی قیمت ها به روز میشوند .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”در چه صورتی میتوانم محصول را مرجوع کنم ؟” tab_id=”1605895000530-23d53284-b4a6″][vc_column_text text_larger=”no”]درصورتی که محصول با مشخصات و تصاویر درج شده در سایت مطابق نباشد و یا محصول دریافت شده معیوب باشد ، شما میتوانید جهت مرجوع کردن کالا با پشتیبانی تماس بگیرید تا اقدامات لازم را انجام دهند .

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”مرجوع کردن شامل چه نوع محصولاتی میشود ؟” tab_id=”1605895172797-1140904f-8e4c”][vc_column_text text_larger=”no”]تنها محصولاتی که ضمانت شرکتی ندارند تحت پوشش ضمانت مونژو هستند .

اگر محصولاتی که ضمانت شرکتی دارند معیوب باشند باید با شرکت ضمانت کننده تماس بگیرید تا اقدامات لازم صورت گیرد .[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]