[vc_row gap=”2″ content_placement=”middle” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_tta_accordion style=”flat” color=”peacoc” gap=”10″ c_align=”right” c_icon=”chevron” active_section=”1″ collapsible_all=”true” css=”.vc_custom_1605807390975{border-radius: 10px !important;}”][vc_tta_section title=”آیا میتونم سفارش تلفنی ثبت کنم ؟” tab_id=”1605807313239-2ad72b21-028c”][vc_column_text text_larger=”no”]خیر ، در حال حاضر ثبت سفارش فقط از طریق وب سایت مونژو ممکن است .
اما به زودی امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی را فراهم خواهیم کرد .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چطور به مونژو اعتماد کنم و پرداخت بزنم ؟” tab_id=”1605807313272-87473b06-f3f6″][vc_column_text text_larger=”no”]مونژو با توجه به سابقه ی زیاد و دارا بودن هزاران قلم محصول ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می باشد . نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی مونژو در انتهای صفحه با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا در تمام 24 ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد ؟” tab_id=”1605809403392-59b1e624-6ddf”][vc_column_text text_larger=”no”]بله ، شما میتوانید در تمام 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته سفارش های خود را با خیال آسوده ثبت کنید تا پرسنل ما در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال کنند .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش دهم ؟” tab_id=”1605809545419-09d1a3f5-a55b”][vc_column_text text_larger=”no”]خیر ، در حال حاضر این امکان وجود ندارد .
اما درحال فراهم کردن شرایط هستیم تا محصولات ناموجود را بتوانید پیش خرید کنید تا در زمان موجود شدن برای شما ارسال گردد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا میتوانم سفارش را حذف یا تغییر دهم ؟” tab_id=”1605809863297-1d2798ce-3082″][vc_column_text text_larger=”no”]بله ، امکان تغییر یا حذف سفارش وجود دارد اما قبل از تایید نهایی و پرداخت . در صورت پرداخت جهت حذف یا تغییر سفارش باید با پشتیبانی مونژو تماس گرفته و کد سفارش را اعلام کنید تا راهنمایی های لازم را انجام دهند .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”بعد از ثبت سفارش ، جهت اطمینان از پردازش آن باید با بی اس مارکت تماس بگیرم ؟” tab_id=”1605810576359-e7b8c73a-eb85″][vc_column_text text_larger=”no”]خیر ، سفارش شما بعد از ثبت توسط کارشناسان ما پردازش میشود و تمامی مراحل از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع داده خواهد و در صورت لزوم کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت .
- تذکر : توجه داشته باشید شماره ی موبایلی که وارد می کنید به آن دسترسی داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانیم با شما تماس بگیریم .
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا ممکن است کالایی را که سفارش می دهم در انبار موجود نباشد ؟” tab_id=”1605810578088-d138277d-e41f”][vc_column_text text_larger=”no”]خیر ، تمامی محصولاتی که در وب سایت دارای قیمت هستند و علامت اتمام موجودی روی آنها ثبت نشده است قابل سفارش می باشند .
علاوه برآن وب سایت مونژو کاملا هوشمند است و به موجودی انبارهای ما دسترسی دارد و پس از اتمام هر محصول امکان سفارش آن محصول را غیرفعال میکند.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا محصولاتی که در مونژو موجود می باشند اصل هستند یا درجه 2 و 3 می باشند ؟” tab_id=”1605811137859-d9d53d1a-4be5″][vc_column_text text_larger=”no”]اصلی ترین هدف مونژو ارائه ی محصولات اورجینال و باکیفیت به مشتریان خود می باشد . و در وب سایت مونژو هیچ محصول بی کیفیت و تقلبی وجود ندارد .
اما اگر زمانی نسخه ی اورجینال یک محصول در کشور موجود نباشد ، در صورت درخواست مشتریان عزیز ، محصولات مشابه یا درجه ی 2 را برای فروش خواهیم گذاشت و در توضیحات محصول حتما درجه 2 یا مشابه بودن محصول را ذکر خواهیم نمود .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”محصولات چه زمانی در بخش تخفیفات ویژه قرار میگیرند ؟” tab_id=”1605811453023-fe63c247-0e26″][vc_column_text text_larger=”no”]زمان دقیق قرار گرفتن محصولات در بخش تخفیفات ویژه مشخص نیست ، اما تخفیفات ویژه از طریق ایمیل و پیامک به تمامی مشتریان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا میتونم محصولاتی رو که سفارش دادم به صورت حضوری دریافت کنم ؟” tab_id=”1605811719101-ed2a3978-e3d6″][vc_column_text text_larger=”no”]خیر ، مونژو یک وب سایت اینترنتی می باشد و هدف ما کاهش تردد های غیر ضرور و آسان شدن خرید است .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا تعداد خرید از یک کالا در مونژو محدودیت دارد ؟” tab_id=”1605878054144-79cccf56-463e”][vc_column_text text_larger=”no”]بله ، شما فقط میتوانید تعدادی که موجودی زده شده را از مونژو خریداری نمایید .
در صورت نیاز به تعداد بیشتر باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”هزینه ی ارسال به چه صورت حساب میشود ؟” tab_id=”1605878153863-48c16c31-fbda”][vc_column_text text_larger=”no”]مونژو محصولات خود را از طریق پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می کند و قیمت های مندرج برای ارسال هر محصول قیمت های مصوب این شرکت می باشد و هزینه ی اضافه تری از شما جهت ارسال دریافت نمی گردد .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”از چه طریق پیگیری کنم سفارشم کی به دستم میرسه ؟” tab_id=”1605878274377-fa6d7c15-e53c”][vc_column_text text_larger=”no”]پس از تحویل سفارش شما به پست ، کد رهگیری مرسوله برای شما پیامک میشود که با مراجعه به صفحه ی رهگیری مرسولات شرکت پست ، میتوانید از آخرین وضعیت ارسال و زمان تحویل سفارش خود با خبر شوید .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا قیمت محصولات به روز هستند ؟” tab_id=”1605892962297-82fdc4ac-a6c5″][vc_column_text text_larger=”no”]بله ، هر روز تمامی قیمت ها به روز میشوند .[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”در چه صورتی میتوانم محصول را مرجوع کنم ؟” tab_id=”1605895000530-23d53284-b4a6″][vc_column_text text_larger=”no”]درصورتی که محصول با مشخصات و تصاویر درج شده در سایت مطابق نباشد و یا محصول دریافت شده معیوب باشد ، شما میتوانید جهت مرجوع کردن کالا با پشتیبانی تماس بگیرید تا اقدامات لازم را انجام دهند .
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”مرجوع کردن شامل چه نوع محصولاتی میشود ؟” tab_id=”1605895172797-1140904f-8e4c”][vc_column_text text_larger=”no”]تنها محصولاتی که ضمانت شرکتی ندارند تحت پوشش ضمانت مونژو هستند .
اگر محصولاتی که ضمانت شرکتی دارند معیوب باشند باید با شرکت ضمانت کننده تماس بگیرید تا اقدامات لازم صورت گیرد .[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]